ReklamaA1 - port 69

Naturalnie, że dobre. Czy Wesoła Wiśnia podbije Mazury?

BieżącePozostałe26 kwietnia 2021, 16:43Komentarzy: 5
Naturalnie, że dobre. Czy Wesoła Wiśnia podbije Mazury?

To propozycja dla istniejących już restauracji, tawern, pubów, lokali gastronomicznych na Mazurach. Może też być ciekawym pomysłem na nowy biznes. Pijalnie nalewek z wiśni stają się coraz bardziej popularne w naszym kraju. Marka „Wesoła Wiśnia” natomiast oferuje gotowe rozwiązania we wprowadzeniu takich produktów na rynek.

Alkohole rzemieślnicze, czyli takie produkowane na skalę nie przemysłową, według dawnych procedur, zdobywają coraz szersze uznanie wśród Polaków. Stąd niemały wysyp takich inicjatyw jak festiwale trunków rzemieślniczych, czy możliwość ich zakupu nawet w dużych sklepach sieciowych.

Wiśniówki - dobre, bo naturalne

Zaczynamy bowiem coraz bardziej doceniać te produkty, które są naturalne, pozbawione dodatków i zawartości chemicznych, nie produkowane na masową skalę.

Podobnie rzecz się ma z nalewkami wiśniowymi, które zdobywają nasze serca i podniebienia swoim wyjątkowym smakiem i naturalnym składem. Pijalni wiśniówek powstaje w Polsce coraz więcej.

Co oferuje "Wesoła Wiśnia"?

Marka „Wesoła Wiśnia” utworzyła już modelowy lokal pijalni wiśniówki w Suwałkach. Jednak praktycznie każda restauracja, pub, tawerna, lokal gastronomiczny na Mazurach może wprowadzić ten trunek do swojego asortymentu. Inną opcją jest również możliwość utworzenia własnego biznesu – w oparciu o concept „Wesołej Wiśni”.

Marka może w każdej chwili dostarczyć swój produkt w postaci butelkowanej, w beczułkach, karafkach, nalewakach (wiśniówka schłodzona) do podawania klientom do każdej restauracji, baru czy tawerny. „Wesoła Wiśnia” posiada pozwolenie i koncesję na obrót produktami alkoholowymi, nalewki pochodzą więc z pewnego źródła.

Pijalnia Wiśniówki w Suwałkach, Plac Marii Konopnickiej, ul. Krótka 4/2
Pijalnia Wiśniówki w Suwałkach, Plac Marii Konopnickiej, ul. Krótka 4/2

Marka, oprócz nalewek ze smakiem wiśni, oferuje również produkty o innych smakach: cytrynowym, malinowym, porzeczkowym, agrestowym, borówkowym, aroniowym, rabarbarowym.

„Wesoła Wiśnia” zapewnia także szerokie wsparcie reklamowe w mediach społecznościowych placówkom partnerskim oraz odpowiednie wyposażenie lokalu w elementy promocyjne produktu (banery, reklamy na stolikach, kasetony podświetlane, reklamy przy wejściu do lokalu).

Nie tylko nalewki - wszystko z wiśni

Marka „Wesoła Wiśnia” dostarcza także, oprócz wzbogacenia menu lokalu o pyszne nalewki, inne produkty zawierające wiśnię – na przykład ciasta i ciasteczka wiśniowe, soki z wiśni a także oryginalnie zapakowane butelki wiśniówki oraz eleganckie piersiówki, które można kupić na prezent lub wyjątkową okazję. Do tego rozmaite akcje rabatowe (karty, bony).

Ważna rozpoznawalność marki

„Wesoła Wiśnia” pracuje również silnie nad rozpoznawalnością marki, sponsorując różne wydarzenia kulturalne i sportowe na terenie całego kraju.

Jeśli więc chcielibyście wzbogacić swoje menu o ten asortyment lub otworzyć nowy lokal – pijalnię wiśniówki, marka będzie Was wspierała swoimi działaniami promocyjnymi.


Więcej informacji
tel. 728 493 551, e-mail: artur@afijalkowski.pl, FB /wesolawisniasuwalki

ReklamaC1 - Restauracja Kormoran

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 8

  • 6
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 0
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 0
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 1
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 1
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

ReklamaB0 - Moja Koja

Daj nam znać

Jeśli coś się na Mazurach zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB1- OW Wodnik
ReklamaA2 - Odysseya Yachts