W dniach 14-16 lutego 2020 odbędzie się 31. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON. Wydarzenie promowane będzie hasłem „Odkryj smak przygody”. Co ono oznacza?
Polacy lubią podróżować. Robią to coraz częściej, z różnych okazji. Odwiedzają polskie regiony, ale decydują się też na wyprawy poza granice kraju. Trend podróżowania rozwija się, a inspiracji do podróży dostarczają influencerzy w tej kategorii jak i wydarzenia dedykowane tematyce podróży. Takim celem kierują się też organizatorzy targów TOUR SALON.
TOUR SALON ma stanowić miejsce, w którym rozpoczyna się przygoda, w którym można się do niej przygotować. Dlatego do współpracy zapraszane jest szerokie grono firm i instytucji, w tym m.in. regionalne organizacje turystyczne i jednostki samorządu terytorialnego, przedstawiciele atrakcji turystycznych takich jak np. parki rozrywki, muzea, ogrody zoologiczne, szlaki turystyczne, touroperatorzy i biura podróży, hotele, ośrodki Wellness & SPA, uzdrowiska, sanatoria, organizatorzy wyjazdów tematycznych, a także producenci sprzętu turystycznego.
Zależy nam, by ekspozycja był kompleksowa, by nadawała kierunek podróżom naszych gości, w szczególności zachęcała do eksplorowania ciekawych miejsc w naszym kraju, a także, by można było na niej poznać trendy w zakresie sprzętu turystycznego czy odzieży outdoorowej – objaśnia Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów.
Przyszłoroczne edycja targów TOUR SALON odbędzie się pod hasłem „Odkryj smak przygody”. Jest ono kwintesencją planów związanych z wydarzeniem. TOUR SALON ma inspirować. Dlatego, jak podkreślają organizatorzy, w 2020 roku nie zabraknie spotkań ze znanymi podróżnikami, którzy zabiorą targowych gości swoimi barwnymi opowieściami w niesamowite miejsca. Słowo „smak” jest w tym wszystkim nieprzypadkowe.
Chcemy w ten sposób zaakcentować, że szczególną uwagę podczas targów poświęcimy turystyce kulinarnej. Coraz więcej turystów decyduje o celu podróży na podstawie oferowanych przez region doświadczeń smakowych. Chcemy wraz z regionami zachęcić do tego stylu eksplorowania Polski oraz zagranicznych regionów. O podróżach kulinarnych i efektywnym wykorzystaniu tego trendu chcemy rozmawiać z ekspertami, a także z zaproszonymi podróżnikami. Wiele miast ma swoich ambasadorów w postaci blogerów. Mamy nadzieję, że ich też uda się zaprosić do współpracy. – informuje Filip Bittner.
Targi TOUR SALON odbędą się w połowie lutego przyszłego roku. Więcej informacji na: www.tour-salon.pl.
Serwis mazury24.eu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Artykuł nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!