Pierwszy lot Embraera 195 SP-LNF Polskich Linii Lotniczych LOT w charakterystycznych barwach w województwa warmińsko-mazurskiego odbył się do Lwowa. Samolot w nowym malowaniu będzie wykorzystywany w siatce połączeń przewoźnika przez najbliższe 24 miesiące.
Ideą kampanii promocyjnej samorządu województwa warmińsko-mazurskiego jest zwiększenie wiedzy potencjalnych turystów na temat regionu, jego walorów turystycznych i inwestycyjnych. Ważna jest również wiedza związana z dostępnością komunikacyjną – przede wszystkim komunikacji lotniczej.
Kampania realizowana jest przy wykorzystaniu samolotów pasażerskich wykonujących m.in. regularne przeloty na trasach lotniczych z lub do Regionalnego Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury.
Oprócz umieszczenia reklamy województwa na kadłubie i stateczniku pionowym na ogonie statku powietrznego pozostałe elementy kampanii promocyjnej obejmują m.in.: zamieszczenie reklamy województwa w magazynie pokładowym przewoźnika dystrybuowanym bezpłatnie w wersji papierowej na pokładach samolotów oraz w elektronicznej wersji magazynu; emisję spotu reklamowego w Systemie Rozrywki Pokładowej przewoźnika; branding w salonie biznesowym przewoźnika na lotnisku, obejmujący emisję spotu reklamowego na ekranie LED; zamieszczenie baneru reklamowego na stronie głównej przewoźnika, przekierowującego na stronę samorządu województwa poświęconą turystyce – www.mazury.travel.
Autor zdjęć: Piotr Lorenc
Serwis mazury24.eu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Artykuł nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!