Warmia i Mazury mają nowy spot promocyjny, który będzie emitowany nie tylko w Polsce ale również zagranicą. Urząd Marszałkowski wydał na ten cel ponad 200 tysięcy złotych. Czy było warto?
Spot promocyjny samorządu województwa warmińsko-mazurskiego został wyprodukowany przez Studio Filmowe M5 z Warszawy. Możemy go obejrzeć w trzech wersjach.
Najdłuższa trwa 2 minuty, średniej długości 30 sekund, a najkrótsza 15 sekund.
Kadry w filmie ukazują obraz z perspektywy młodej dziewczyny, który podróżuje i korzysta z walorów turystycznych Warmii i Mazur w ciągu czterech pór roku.
Film pokazuje również atrakcje regionu takie jak: szlak rowerowy Green Velo, Wielkie Jeziora Mazurskie, architekturę, wydarzenia kulturalne, spa czy sporty zimowe.
Emisja spotu promujące Warmię i Mazury rozpoczęła się 28 lutego 2020 roku w 49 kinach sieci Helios na terenie Polski. Widzowie kina obejrzą skróconą wersję filmu, bo trwa ona tyle co przeciętna reklama - 30 sekund.
Promocja ma potrwać prawie trzy tygodnie i dotrzeć do co najmniej 400 tys. widzów. Równolegle rozpoczęła się również prezentacja regionu i jego atrakcji w mediach społecznościowych za granicą. W Wielkiej Brytanii, Niemczech i na Litwie na Facebooku pod nazwą mazury.travel oraz w Polsce na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz YouTube również pod nazwą mazury.travel.
Serwis mazury24.eu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.